Testimonial Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Berhenti merokok??….bunyi macam mustahil saje…bagi isteri yang mempunyai suami atau ayah yang merokok, pasti isu ini sensitif jika dibangkitkan…usah gusar wahai  wanita hebat semua…insyaAllah ada jalan keluar dari masalah ini walaupun mereka dalam golongan perokok tegar.

1454531969456

Bagaimana kita boleh membantu mereka? Sebenarnya jauh dalam hati mereka, mereka ingin berhenti merokok..Mereka sedia maklum merokok itu tidak ada kebaikannya….tambah-tambah fatwa ulama telah menetapkan merokok itu HARAM.

Cuma mereka mungkin tidak ada kekuatan untuk melawan nafsu merokok…Jom kita bantu orang-orang yang kita sayang. Belum cuba…belum tahu..Dengan usaha dan doa InsyaAllah kita boleh bantu mereka

Cara Berkesan Isteri Bantu Suami Berhenti Merokok

Testimoni 1

Jom kita lihat video bagaimana mereka boleh

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Testimoni 2

 

TESTIMONI 002: NASIRUDDIN SULONG

Assalamualaikum…Semangat Pagi semua

Nama saya Nasiruddin Sulong (51th), seorang suami dan bapak 6 org anak.

Disini saya ingin kongsikan pengalaman saya mengamalkan produk Shaklee yaitu VIVIX.

Saya seorang perokok tegar, awal saya merokok pada usia belasan tahun, hampir 30th lebih saya bergaul dengan nikotin…bayangkan 1 hari saya boleh habiskan 2 bungkus rokok Marlboro Light bahkan lebih…dah berapa banyak pembaziran yg saya lakukan dan juga merosakkan diri secara perlahan2 huhuhu sedihnya kalau ingat itu…

Dalam hati ada niat nak berhenti merokok tetapi selalunya gagal, kegagalan itu saya sendiri tak tau pasal apa hehee…Sampai pada satu masa anak sedara saya perkenalkan Shaklee. 5 September 2013 saya mulai mengkonsumsi VIVIX.. awalnya hanya untuk menjaga kesehatan aja & tidak ada maksud untuk berhenti merokok…saya minum 1sdt setiap mlm sebelum tidur…

Minggu pertama takde apa2 kesan hanya saja badan lebih bertenaga, masuk minggu kedua mulailah perasaan berkecamuk ada apa gerangan…kenapa dengan aku ni…kenapa rokok ni tak abis lagi dah 3hr dah ni…rasanya pun dah mulai hambar…setiap pagi biasanya aku minum nescafe tetapi sejak kebelakangan ini kenapa rasa nescafe ni pun jadi lain macam…mulai dari situ lah saya pun bulatkan tekad untuk berhenti merokok…niat sudah kuat nak berhenti dan semangat pun kena kuat juga…

Banyak ujian yang saya lalui dari kawan2 yang asik cakap “halah kejap je tu nanti jg sambung merokok lg hehehe” tetapi saya kuat kan diri dan mental saya untuk buktikan kalau saya boleh berhenti (lagi pun saya dah puas dah merokok hehehe)…Ada doktor kata kalau nak berhenti merokok harus slow-slow tak boleh terus berhenti kerana nanti akan ada simptom2 setelah berhenti merokok ni seperti sakit kepala, selesma, batuk2 dan byk lg…tapi Alhamdulillah saya tak ada simptom2 itu kemungkinan dikarena VIVIX telah back up saya untuk tidak merasakan simptom2 tersebut…

Saya amalkan VIVIX selama 1bulan 15hari (1botol VIVIX je) setelah VIVIX habis saya minum VITALEA dan bila vitalea habis saya masih tetap minum lg tetapi tak selalu minum bila sang isteri tercinta ingatkan baru lah saya minum, Alhamdulillah dah 2thn saya berhenti merokok…sekarang ni saya just minum VITA-C sehari 1 biji je…

Demikianlah perkongsian saya bersama produk Shaklee “VIVIX”, semoga pengalaman saya ini boleh membantu anda-anda yang ingin berhenti merokok dan untuk jadi lebih sehat dan bertenaga…

Terima Kasih Shaklee

 
Supermom Shaklee Story's photo.
Testimoni 3
FB_IMG_1454487707179
Testimoni 4
FB_IMG_1454487690983
Anda masih tak percaya dengan testimoni ini? Jom cuba dulu baru tahu
order
Artikel yang berkaitan
Sebarang Pertanyaan boleh hubungi saya
Whatsapp : 019 965 6193
Fanpage : Rahsia Ummi
COD: Kampar – Gopeng – Simpang Pulai – Batu Gajah – Ipoh

1 thought on “Testimonial Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge