Berjaya Hamil Setelah 10 Tahun Menunggu Anak Kedua

Setiap pasangan yang berkahwin semestinya ingin memiliki keluarga yang sempurna. Mempunyai cahaya mata adalah pelengkap hidup. Namun hidup yang realiti  tidak seperti yang kita inginkan…Allah Yang Maha Mengetahui..

Bila anak pertama sudah meningkat dewasa…kehadiran cahaya mata kedua amat ditunggu. Namun penantian demi penantian tidak berakhir. Sehingga ada satu tahap pasangan sudah berputus asa.

Terdapat beberapa faktor kenapa Sukar mengandung Selepas anak pertama.

  • faktor usia

Peningkatan umur akan menyebabkan penurunan kesuburan. Kualiti telur yang dihasilkan menurun. Namun ada juga wanita berumur 40 tahun berjaya hamil.

  • penyakit jangkitan seksual

Penyakit seperti Chamydia dan Gonorrhea boleh merosakkantiub Fallopio wanita menyebabkan dia sukar hamil

  • rokok

Semestinya semua orang tahu, kesan merokok akan menurunkan tahap kesuburan. Begitu di pihak suami yang merokok akan menyebabkan sperma yang terhasil kurang kualiti.

  • terdedah bahan kimia

Kerja yang terdedah kepada radiasi dan bahan kimia berbahaya sangat berisiko untuk menghadapi masalah kesuburan.

Pasangan suami isteri yang sedang berusaha untuk dapatkan ank kedua, petkara utama yang perlu anda lakukan ialah buat pemeriksaan doktor. Dua -dua pihak perlu bekerjasama dan saling sokong antara satu sama lain agar hajat tercapai

Di sini saya kongsikan pengalanan seorang suami yang menungggu selama 10 tahun untuk menimang cahaya mata kedua. Alhamdulillah isteri beliau berjaya hamil dengan izin Allah dengan asbab amalakan supplemen vivix

Testimoni Set Kesuburan

TESTIMONI 3 : DAUD MOHAMAD
.

[PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR]
.

Assalamualaikum.

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.
.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?
.

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.
.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.
.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.
.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.
.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.
.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

Bagaimana dengan anda? Adakah anda mengalami situasi yang sama? Jom ikhtiar dengan vivix.

Ada apa-apa pertanyaan bpleh hubungi saya. Jangan malu2 dan jangn lambat bertindak. Umur semakin hari semkain betambah.

Whatsapp: 019 965 6193

FB : Wan Norasiah

Daftar Ahli Untuk Harga Menarik

COD : Kampar – Gopeng – Batu Gajah – SimpanPulai – Ipoh

 

5 thoughts on “Berjaya Hamil Setelah 10 Tahun Menunggu Anak Kedua

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge